Офіційніправилаучастівпрограмілояльності«Клуб Полісся»
Програма (програма лояльності «Клуб Полісся») – комплекс взаємовідносин, у результаті яких учасник Програми (надалі – Учасник Програми) має право користуватися всіма правами Програми на відповідних умовах, встановлених цими Правилами.
УчасникПрограми – фізична особа, суб’єкт персональних даних, яка отримала та активувала картку та бере участь у Програмі відповідно до встановлених Правил.
Карткалояльності – пластикова картка, що ідентифікує Учасника Програми та надає йому можливість на визначених умовах користуватися всіма правами Програми (надалі – Картка).
Торговаточка – магазин мережі «Полісся-Продукт» , “Polissya Product” та «Z-точки», в якій Учасник Програми має можливість накопичувати та/або використовувати бонуси (надалі – Торгова точка).
Бали – облікова одиниця, яка нараховується на рахунок Учасника Програми відповідно до схем нарахування балів (при виконанні Учасником Програми умов, встановлених організатором), які списуються при їх використанні у порядку, встановленому цими Правилами.
Спеціальніпропозиції – заохочення, економії та/або інші рекламні заходи, якими можуть скористатись лише Учасники Програми відповідно до умов та правил Програми.
РахунокУчасника – сукупність даних у інформаційній системі Програми, що містить дані про нарахування та списання бонусів.
Анкета – формуляр, при заповненні і підписанні якого фізична особа дає свою згоду на участь в Програмі згідно з визначеними Правилами, а також згоду на використання її персональних даних та іншої інформації, що може бути надана та використана в рамках Програми.
Анкету можна заповнити у такий спосіб: заповнивши формуляр (паперову анкету), та залишивши заповнену Анкету в торговій точці мережі, або заповнивши відповідну форму на сайті мережі.
ВидачаКартки означає, що картка видана Учаснику Програми, в обмін на заповнену анкету Учасника Програми.
Сайтмережі – інтернет-сайт за адресою www.polissia-product.ua, за допомогою якого здійснюється інформаційна підтримка Учасників Програми та надаються додаткові сервіси у рамках Програми.
Гарячалінія – телефонний номер 0-800-50-50-84. Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів та з телефонів операторів мобільного зв’язку, що діють на території України є безкоштовними.
1.1. Організатором Програми є товариство з обмеженою відповідальністю ТК«Полісся-Продукт», що знаходиться за адресою: 10001, м.Житомир, вул, Кооперативна, 12 (далі – Організатор).
1.2. Програма є довгостроковою та проводиться по всій мережі магазинів «Полісся-Продукт», “Polissya Product” та «Z-точки».
2.1. Учасниками Програми можуть бути покупці – фізичні особи, які досягли віку 18 років, яким було видано Картку програми лояльності.
2.2. Для отримання Картки необхідно заповнити обов’язкові поля Анкети.
2.3. Про умови Програми можна дізнатися в Торгових точках та на сайті мережі.
2.4. Карта лояльності служить ідентифікатором покупця - Учасника Програми.
2.5. Картки програми лояльності обслуговуються (можуть бути використані) тільки в Торгових точках, що беруть участь у Програмі.
2.6. Картки програми лояльності не можуть бути використані в якості банківської, кредитної, платіжної карток чи для здійснення будь-яких інших операцій, які не передбачені умовами Програми.
2.7. Датою початку участі в Програмі є дата заповнення анкети.
2.8. Картки програми лояльності діють протягом всього терміну дії Програми.
2.9. Для блокування Картки програми лояльності у випадку її втрати чи пошкодження Учаснику Програми необхідно звернутися за телефоном Гарячої лінії.
2.10. Картка програми лояльності може бути заблокована тільки у випадку, коли дані заявника, який звернувся для блокування Картки, збігаються з даними, вказаними Учасником Програми, якому належить така Бонусна картка, в Анкеті, яка зареєстрована в інформаційній системі Програми.
3. ВступдоПрограмитаотриманняКартки
3.1. Отримати Картку програми лояльності можна наступним чином:
3.1.1. Учасник Програми може отримати Картку програми лояльності, обмінявши дисконтну картку та заповнивши анкету Учасника Програми з 01.10.16 по 31.10.16.
3.1.2. Учасник Програми може отримати Картку програми лояльності здійснивши в Торговій точці покупку на 100 грн та більше (одним чеком) та заповнивши анкету Учасника Програми протягом всього терміну дії Програми.
3.1.3. Учасник Програми може отримати Картку програми лояльності також на акційних умовах при відкритті нових магазинів або під час проведення спеціальних акцій
4. Права та обов'язки Організатора Програми
4.1. Картку програми лояльності є власністю Організатора Програми.
4.2. Організатор має право зупинити Програму, скасувати (закрити) чи змінити умови Програми. У випадку закриття Програми всі бали, набрані Учасником Програми, можуть бути використані протягом 30 днів після повідомлення про закриття Програми.
4.3. Організатор має право відмовити у видачі Картки програми лояльності, вилучити чи припинити його дію, якщо Учасник Програми надав неповну чи недостовірну інформацію, яка необхідна для участі в Програмі.
Рішення в такому разі приймається Організатором самостійно.
4.4. Відповідальність за збереження Картки програми лояльності та за її несанкціоноване використання сторонніми особами самостійно несе Учасник Програми, який має відповідну Картку. Організатор не несе відповідальності за несанкціоноване використання Картки.
4.5. Організатор періодично інформує Учасника Програми про його можливості та бонуси, проте не несе відповідальності за недоставку такого повідомлення, якщо це сталося внаслідок незалежних від Організатора обставин.
5. Праватаобов’язкиУчасникаПрограми
5.1. Заповнюючи анкету та ставлячи свій підпис, Учасник Програми підтверджує, що йому виповнилося 18 років, дає згоду на обробку наданих ним персональних даних, включення його персональних даних до бази даних Учасників Програми, власником якої є Організатор, а також погоджується з усіма правилами Програми.
5.2. Учасник Програми повинен заповнити всі обов’язкові поля Анкети, лише за цієї умови він може використовувати накопичені бонуси згідно з умовами Програми.
5.3. Учасник Програми бере на себе відповідальність за достовірність персональних даних, що були надані ним Організатору.
5.4. У разі втрати Бонусної картки Учасник має право на умовах, визначених у цих Правилах, отримати нову Картку.
5.5. Учасник Програми має право в будь-який момент відмовитися від участі у Програмі.
5.6. Учасник Програми зобов’язаний своєчасно інформувати Організатора про зміну адреси, телефону та інших даних.
6. АнкетатаперсональніданіУчасникаПрограми
6.1. Заповнюючи Анкету, Учасник Програми надає особисту інформацію (персональні дані) для реєстрації в інформаційній системі Програми. Належним чином заповнена Анкета є обов’язковою умовою повноправної участі у Програмі.
6.2. Заповнена Анкета та підпис Учасника Програми підтверджують його бажання взяти участь у Програмі і свідчать про його обізнаність та згоду з усіма умовами та Правилами Програми.
6.3. Учасник Програми може змінити/доповнити дані Анкети через надані Організатором канали комунікації.
6.4. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти персональні дані Учасників Програми, використовувати їх у рамках Програми та ЗУ «Про захист персональних данних»
6.5. Учасник Програми надає Організатору право повідомляти йому будь-яку інформацію комерційного та/або інформаційного характеру про Програму поштою, електронною поштою, телефоном та/або SMS.
6.6. Учасник Програми може в будь-який момент відмовитись отримувати інформацію за вищевказаними комунікаційними каналами, повідомивши про це Організатора за телефоном Гарячої лінії.
6.7. Дані Учасника Програми, що вказані в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних, вказаних в Анкеті, мають відповідальні особи Організаторау і сам Учасник Програми.
6.8. Для активації картки всі поля анкети мають бути обов*язково заповнені. Активація картки в базі даних програми відбувається на протязі двох тижнів з моменту заповнення анкети програми лояльності.
6.9. Якщо в Анкеті є не заповнені поля, анкета вважається невалідною і картка не видається.
6.10. Кожен Учасник Програми може зареєструвати на своє ім'я лише одну Картку програми лояльності,
6.11. На один номер мобільного телефону може бути зареєстрована лише одна Картка програми лояльності.
6.12. На одну адресу електронної пошти може бути зареєстрована тільки одна Картка програми лояльності.
6.13. Заповнюючи Анкету, Учасник Програми надає згоду Організатору на обробку персональних даних, які вказані в Анкеті, з метою персоніфікації особи як Учасника Програми, у т. ч. для участі в заходах рекламного характеру, що проводяться в рамках Програми та підтверджує, що він ознайомлений з правами суб’єкта персональних даних, передбаченими ст. 8 ЗУ «Про захист персональних даних» та чинним законодавством України.
7.1. Для нарахування балів при здійсненні покупки в Торговій точці Учасник Програми повинен пред’явити Картку програми лояльності кожного разу до закриття транзакції на касі. Нараховані за покупки бали реєструються і підсумовуються на рахунку Учасника Програми.
7.2. При кожній покупці з Карткою програми лояльності «Клуб Полісся» на рахунку Учасника накопичуються бали.
7.3. Накопичувати бали Учасник Програми може вже на першу покупку після отримання Картки програми лояльності.
7.4. 1 бал = 1 копійці.
7.5. Бали на Картку програми лояльності нараховуються в усіх Торгових точках, що беруть участь у Програмі.
7.6. Бали нараховуються на суму грошових коштів, фактично сплачених за чеком. На суму, сплачену балами, бали не нараховуються.
7.7. Бали нараховуються за покупку будь-яких товарів, окрім тютюнових виробів, у розмірі 1% від суми чека. В рамках акцій та пропозицій можливий інший % нарахування, про що покупців буде додатково проінформовано всіма доступними засобами.
7.8. Бали нараховуються на округлену суму, копійки не враховуються.
7.9. Нарахування балів відбувається при розрахунку за покупку готівковими коштами чи банківськими картками.
7.10. Бали нараховуються згідно з визначеними Програмою Правилами. Інформація про схеми нарахування розміщується в Торгових точках, а також надається через інші канали комунікацій. Нарахування балів та оновлення балансу балів відбувається протягом доби.
7.11. Додаткові бали на рахунок Учасника Програми нараховуються під час рекламних кампаній, спеціальних акцій та пропозицій у межах Програми.
7.12. У випадках, передбачених законодавством, Учасник Програми має право повернути товар, придбаний з використанням балів.
При поверненні товару, який був придбаний з використанням балів, сума використаних балів повертається на рахунок Учасника Програми.
У разі повернення товару по фіскальному чеку, за яким було проведено нарахування балів, представник Організатора:
а) списує нараховані бали з рахунку Учасника Програми;
б) повертає Учаснику Програми грошові кошти, сплачені ним при покупці товару, що повертається, в розмірі, визначеному у фіскальному чеку.
7.13. При здійсненні покупки Учасник Програми перевіряє правильність нарахування балів. Для вирішення спірних питань Учасник Програми повинен звернутись до Організатора (його представника) та пред’явити чек. Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення учасника протягом 30 днів.
7.14. Дата останніх змін на рахунку Учасника Програми, кількість нарахованих балів за чек (в перерахунку на гривні), кількість використаних балів за чек (в перерахунку на гривні), а також загальна сума накопичених балів на рахунку (в перерахунку на гривні) будуть надруковані на фіскальному чеку. Також про стан рахунку Учасник Програми може дізнатися за телефоном Гарячої лінії.
7.15. Бали не можна передавати, продавати чи в будь-який спосіб відчужувати.
8.1. Використання балів можливе лише за умови пред’явлення Картки програми лояльності.
8.2. Бали не можуть бути використані для розрахунку при придбанні підакцизних товарів
8.3. Бали можуть бути використані, при розрахунку за придбані товари, у будь-який момент після активації картки в базі даних програми лояльності та за умови їх достатньої кількості на рахунку. Відповідну кількість балів буде списано з рахунку Учасника Програми. Доплата готівкою та банківською платіжною картою приймається.
8.4. Накопичені бали не можуть бути видані Учаснику Програми готівковими коштами.
8.5. Учасник Програми може розрахуватись за покупку (окрім підакцизних товарів) накопиченими балами у розмірі 100%-0,01 грн.
8.6. Використання балів у Торговій точці можливе лише за допомогою Картки програми лояльності. Без наявності картки у покупця, транзакції по ній не проводяться.
8.7.
9.1. При втраті Картки програми лояльності Учасник Програми може її заблокувати і замінити на нову.
10. Послуга «Решта на картку»
10.1. «Решта на картку» - послуга, з якою покупець може перевести решту по чеку в бали та використати їх в подальшому, здійснюючи покупки.
10.2. Для того, щоб скористатися даною послугою, при розрахунку за покупки повідомте касиру про своє бажання покласти решту на картку. За кожну внесену 1 копійку учасник Програми лояльності отримує на свій рахунок 1 балл.
11.1. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення цих Правил, та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Організатора є остаточним і оскарженню не підлягає.
11.2. Беручи участь у Програмі, Учасник Програми тим самим підтверджує факт ознайомлення з даними Правилами і свою повну та безумовну згоду з ними.
11.3. Претензії Учасників Програми, що пов’язані з питаннями нарахування балів, розрахунку ними, з питань премій та знижок розглядаються та вирішуються Організатором.
11.4. В Учасника Програми може бути тільки одна Картка програми лояльності .
Затверджено: ________________ О.І. Ракович
Генеральний директор
________________ С.В. Байдик
Зам. Генерального директора
Правило Погоджено:
Юридичний відділ _________________________________ М.В. Верчук
Відділ роздрібної торгівлі _________________________________ Т.В. Тищенко
_________________________________ Шевчук А.А.
_________________________________ Єфімова Н.А.
Головний бухгалтер __________________________________ Лавренчук І.О.
Відділ маркетингу __________________________________ Щиріна А.Г.
_______________________________Кондратюк-Негель Ю.О.
Відділ програмного __________________________________ Вельмакін В.
Забезпечення _________________________________ Янківський В.
Служба безпеки _________________________________ Ковальчук В.В.